torsdag 25 juni 2015

Hemkommen från minisemester

I veckan har vi tillsammans med med några vänner varit på semester. Vi har bott på hotell, ätit god mat och besökt Kolmårdens djurpark. Något av det bästa när man åker bort är att slippa all matlagning... Som vanligt var djurparken populär hos både vuxna och barn. Att de dess utom hade byggt ut med fler karuseller gillades mycket av barnen. Min favorit var delfinshowen. Skulle nog kunna se denna föreställning hur många gånger som helst. 

Det bästa med att komma hem är sin egen säng. Att man får sova som man vill. Vi har nu fått tillökning i sovrummet. Lilla Ida har bestämt sig för att flytta in till oss igen. Eftersom jag bara tycker att det är mysigt att få rå om de små så gör det mig ingenting. För det mesta sover vi alla fyra i samma rum. 






Jag glömde min kamera hemma. Visar er en suddig mobilbild från min favorit i Kolmården. 


Nu ska jag packa och plocka ihop efter vår lilla tripp. Tänk att man har så mycket packning bara för några dagar...


1 kommentar:

Aidafoun sa...

Absolutely perfect bedroom, love it <3