söndag 6 juli 2014

Lite gästrum

Hej på er!
Här inleds dagen med sol! Hoppas att det nu äntligen kan bli lite sommar...

Kom på att jag inte har visat er här på bloggen hur det blev i gästrummet sedan min lilla minimakeover. Kände en dag att skrivbordet blev lite klumpigt och att jag ville ha en luftigare känsla. Köpte enkla bockar och en bänkskiva. Nu får mina tjejer bättre plats att sitta bredvid varandra och pyssla. De älskar att pyssla, rita, pärla och att leka med lera. Detta rum används mycket flitigt. 

Nu ska jag cykla till stranden med hunden som ska ta ett morgonbad. Han älskar att bada och skulle kunna simma hur mycket som helst. Sedan ska vi ut på båttur med fiske och bad (inte bad för mig eftersom jag är en badkruka, men barnen vill gärna).

Hoppas att ni får en fin dag!













Kram Maria


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Vad är det för golv ni har i gästrummet? Gissar att det är furu plankgolv? Vad har ni behandlat det med? Tacksam för svar:) rosellhanna@hotmail.com