söndag 27 december 2015

Snö!

God fortsättning önskar jag er!
Har inte hunnit med något inlägg tidigare. Dagarna har varit upptagna av julledighet och mys tillsammans med min lilla familj. 
Julafton spenderades här hemma. Barnen var lyckliga över att få träffa sina kusiner och vi hade en trevlig och glädjefylld dag tillsammans. 
Fick några julklappar som jag visar er senare när jag hunnit fota dem. 

Är nyss hemkommen från en välbehövlig promenad med en väninna. Har haft ont i nacken länge nu. Idag var det lite bättre vilket blev läge för en promenad. Det var så härligt att få gå med snön yrande runt ansikte och fötter. Passade på att ta några foton på huset nu på kvällen. Man vet aldrig när snön försvinner. Har lärt mig att det kan gå ganska snabbt...






Nu ska jag kika lite på Tv innan sängen kallar. 
Kan passa på att tipsa er om filmen Tsatsiki som går på bio just nu. Vi kikade på den idag och den var så mysig. Fick även en stark längtan till Grekland. Men nu njuter jag av snö istället!

Kram Maria

1 kommentar:

Cuore Antico sa...

Che meraviglia.
Buone feste.
Debora