måndag 14 november 2011

Läsning

Hej! Hoppas att ni har haft en bra helg!
Helgen för min del blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Skulle för första gången på evigheter ut på fest (vår kompis hade 30-års kalas). Allt gick som planerat ända tills några minuter innan vi skulle åka. Då började jag se kristaller sedan slog migränen till... Fick i alla fall njuta lite av festen innan det blev sängen för mig.

Resten av helgen fick bli sova för min del. Sov varje gång som lilla Ida blev trött. Antar att det var välbehövligt att ta det lite lugnt. Inte alltid så lätt när man har två små. Ja, men nu hoppas jag på att bli lite piggare!

Njuter i soffan av ett nytt nummer från Lantliv. Ska strax hämta på dagis.. Det är så roligt att inspirerande att se hur folk får till julmyset. Är själv på jakt efter lite julgransdekorationer, frågan är vart de finns? Vill ha något enkelt, stilrent och förstås lite vitt! 

Ha en bra dag! 



Kram Maria

2 kommentarer:

ansku sa...

Usch och fy för migrän! Hoppas du mår bra nu!!

SÅÅ fint skåpet blev!! Så himla synd att det inte fick plats :(

Har du sålt skåpet redan ?? Skulle behöva ett skåp till butiken, men då får höjden vara max 189 cm tror jag..

Kram

ansku sa...

En bekant till mig i Finland, dom gjorde så med många möbler - tog in dem via fönstret på övervåningen. Håller tummarna att ni får in det fina skåpet!!

Kram

Ansku