fredag 25 november 2011

Fredagsmys

Nu har jag satt upp den första stjärnan! Genast blir det lite mer julkänsla!

Helgen är fullbokad och idag ska jag och tjejerna ha mysdag medan pappan i huset ska snickra. Han ska göra så mycket som möjligt på övervåningen. Idas rum är inte klart, i tappan ner ska det sättas pärlsont sedan är det målning och åter målning...
På lördag ska jag och Ida ut på ett litet äventyr och på söndag är det kalasbesök och julskyltning där Wilma äntligen ska få träffa tomten!

Nu ska jag njuta med lite adventsförberedelser...

Ha en trevlig helg!




Kram Maria

1 kommentar:

Malin sa...

VILKET SNYGGT BORD!!! Verkligen! Bordet med tre ben är också jättesnyggt! Åh himla mysigt med en sån adventskalender, det ska jag också fixa en när Leon är stor nog :) Himla mysig blogg du har!