måndag 21 november 2011

Hej på er! Då är det en ny vecka igen!
Snart, snart är det advent, men utan kyla och snö... Det får gärna komma lite snö så att det blir ljusare och mer julmysigt!

Vi spenderade helgen i Stockholm och det blev både skansen, shopping och kärt besök hos min släkting med familj. Ibland kunde man önska att det vore lite närmre till sina nära och kära...

I Stockholm besökte vi butiken Zandvoort som jag gärna besöker igen! Det är så roligt med nya fina butiker! Det blev även besök på Granit, där inhandlades det bland annat lite vita fina julgranskulor! Granit skulle jag vilja flytta hit nu!

Nu har jag fotat mitt skåp i vardagsrummet med de nya beslagen, tror att det blev bra till sist! Hade lite svårt att bestämma mig, men nu får de sitta kvar! Ha en bra dag!




Kram Maria


1 kommentar:

Emma - Från min sida sett sa...

Åh men va kul att du också har en blogg! Den kommer jag definitivt att följa! Vilket underbart hem du har! Visst bor ni kvar? Kom ihåg redan för länge sen att du var SÅ duktig med inredning!

Kram Emma