onsdag 1 juni 2016

Resultat

Ni kanske är nyfikna på mitt resultat efter att ha ätit bättre och tränat mer i nio dagar?!

Efter dessa dagar med C9 känner jag mig mycket piggare och har gått ner fyra kilo. Att få orken tillbaka har för mig varit det som gett mig mest och som har gjort att jag vill fortsätta. 
Nu vill jag äta nyttigt och framförallt fortsätta med goda smoothies. Efter att ha ätit mitt middagsmål med riktig mat på lunchen har jag längtat efter att få komma hem och göra en god smoothie med en massa bär tillsammans med mandelmjölk och choklad shake mix. 

Är ni sugna att testa så kan ni beställa genom att maila mig på: mariasvitabo@hotmail.com

Vill man få en kickstart innan sommar- och badsäsongen är detta perfekt!

Jag och min man har kör dessa nio dagar ihop vilket jag verkligen kan rekommendera. Då kan man peppa och hjälpa varandra till nya sundare mat och träningsvanor. 

Vill man gå vidare ytterligare med träning och kost kan jag istället rekommendera Fit 1. Här får du hjälp under 69 dagar till en mer långsiktig livsstilsförändring. Även denna produkt kan du köpa av mig. Skickar över hela Sverige.

Visar er idag några bilder från dagens goda smoothie. 

 

 




Nu ska jag plocka lite här hemma innan det är dags för sängen!

Kram Maria

Inga kommentarer: