tisdag 14 juni 2016

Byte av lampa och gardinfunderingar

Efter att barnen hade somnat och jobbet inför morgondagen var gjort fixade jag lite i vardagsrummet. 
Det nya bordet i betong är äntligen på plats och jag gillar det mycket! Ska visa er bilder från när vi tillverkade bordet lite senare. 

Har en tid funderat på om jag skulle byta lampa och om jag skulle sätta upp gardiner igen. 
Valet är nu tillbaka på den gamla pialampan. Den andra ska jag testa om den kan sitta i sovrummet. Vi har ganska lågt i tak så det är svårt med stora lampor. 
Drömmen i vardagsrummet vore en Mark Eden lampa. 

Nu behöver jag er hjälp...
Ska jag ha gardiner eller ej? Som det känns just nu fortsätter jag gardinlöst.

Gardinlöst... 



eller gardiner...?


Och så lite ljuvlig kvällssol...

Kram Maria

2 kommentarer:

Från Glam till Damm sa...

Gardiner!

Det ser mer ombonat och klätt ut.

The perfect finish for the room :-)

Du har det så underbart fint hemma!

Mvh, Anneli

Anonym sa...

Hej! Jag tycker utan gardiner.
Själv har jag ungefär sådana gardiner som du haft i vardagsrummet, endast av den anledningen att vi har fula rör på sidan av fönstrena 😟!
Mvh Johanna