torsdag 26 maj 2016

Resultat

Efter fyra dagar med C9 måste jag berätta att jag känner mig mycket piggare. Ett problem som jag  haft länge är att jag ofta känt mig trött och energilös. Sedan jag börjat med C9 har orken kommit mer och mer. Idag kände jag mig pigg hela dagen, hade även ork till lite lek efter att jag kommit hem till tjejerna. 

Att det dess utom är gott gör det lite lättare. 
Jag äter ett mål vanligt mat (finns medföljande recept) om dagen. Resten av dagen äter jag sallad, frukt och grönt tillsammans med goda bärsmoothies. Lägger även till 30 minuters lätt träning.

Vägde mig imorse och fick se en viktnedgång på - 3kg. Har sedan mina två graviditeter haft svår att gå ner de där sista kilona. Nu hoppas jag att de kan försvinna. 

Visar er idag inga inredningsbilder. Ni får se resultat från några olika tjejer som också testat denna produkt. Vi får se om jag vågar lägga ut bilder på mig själv lite senare...



Hoppas att ni får en bra kväll!

Kram Maria

2 kommentarer:

Från Glam till Damm sa...

Helt fantastiskt!

Var får jag tag i C9-kittet?

Ha en fin dag.

Mvh, Anneli

mariasvitabo sa...

Du kan köpa det av mig om du mailar mig på: mariasvitabo@hotmail.com