fredag 1 januari 2016

Första dagen år 2016

Det blev en lat start på det nya året. Vi fick sovmorgon och jag passade på att läsa en tidning i sängen.
Gårdagen spenderades tillsammans med vänner. Vi inledde med en utedag med pulkåkning och promenad. På kvällen blev det sedan trerätters, bus, lek och mys.

Idag har vi haft skridskopremiär och åkt tefat i full fart. Det har snöat nästan hela dagen och det börjar bli så där vintrigt och fint. Hoppas att snön får stanna ett tag. Landskapet blir så vackert!

Tog en bild vid sängen under morgontimmen. På bilden skymtar ni även mina nya sammetskuddar som ska få flytta ner i vardagsrummet efter att jag städat bort julen.




Funderar på när jag ska slänga ut julen. Den får vara kvar några dagar till tror jag...



Hoppas att ni får en bra start på det nya året!

Vi hoppas på bra hälsa och ett år att njuta av tillsammans med familjen. 

Kram Maria

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Ja den där känslan att man vill bli av med julen kommer som ett paket på posten på nyårsdagen. Ha det fint! Kraaam Pia