söndag 24 juli 2016

Semester del 3

I torsdags åkte vi hela familjen till Sälen. 
Vi har bowlat, vandrat, badat och besökt Njupeskär. 

Eftersom jag har världens segaste Internet kommer här bilder från vår första vandring. 
Denna gång tog vi liften upp på fjället för att sedan vandra till Stensjön. Man behöver inte alltid åka långt för att slås av vacker natur!

Att vandra ger mig en frihetskänsla och ett lugn. Barnen älskar det och utan ett endaste gnäll följer de glatt med. Mannen är nyss hemkommen från toppen av Kebnekaise. Nu blev det vår tur att följa med på en mer barnvänlig tur. 

Visar er våra bilder från Sälenfjällen. Kan verkligen rekommendera att åka dit under sommaren. Så vackert!

  

Min hjortronleterska. 

 

 

 

Framme vid Stensjön.

 





På väg hemåt...


 

Liften tog oss både upp och ner. 



Nu ska jag sova i min egen sköna säng!

Imorgon kommer bilder från Sveriges högsta vattenfall. 

Kram Maria




1 kommentar:

Plommonhuset sa...

Härligt med fjällsemester även då det inte är vintertid. //Sofia