lördag 13 februari 2016

Alla hjärtans helg

Så har det gått en vecka igen. Mina veckor går i rasande fart. På min lediga torsdag begav jag mig tillsammans med Ida till staden för att köpa en madrass. Vi (min man) ska nämligen snickra en säng i Idas rum. Det kommer att bli en platsbyggd variant som liknar den som storasyster har.

Vår helg går annars i lugnets tecken. Idag har vi ingenting planerat utan myser fortfarande i pyjamas. 

Passar idag på att tipsa er om ett fantastiskt erbjudande från butiken modesto. De har denna vecka ett erbjudande på min absoluta favoritväska. Jag har själv unnat mig den som en alla hjärtans dag present till mig själv. Efter förra året som var intensivt och känslomässigt på många sätt blir detta en belöning till mig själv. Ni hittar väskan om ni klickar här.  Butiken ägs av gulliga Jenny som har en fingertoppskänsla på fina ting och ett stort urval av mitt favoritmärke By Malene Birger.









Den fina ljusrosa pläden fyndade jag på rea hos MQ. Den är tänkt att så småningom hamna i Idas rum. 

Hoppas att ni får en mysig alla hjärtans helg! Tusen tack för era hälsningar och att ni vill kika in här hos mig!

Kram Maria

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Så fin väska. Kul att köpa något som man längtat efter :) Kram