fredag 27 december 2013

Jul och mellandagar

Passar på att säga God Jul till er kära läsare! Hoppas att ni haft en mysig jul med nära och kära. Det bästa med denna högtid är enligt mig att få träffa familj och vänner.

Här kommer lite bilder från vårt gästrum och kök. Några av bilderna blev lite suddiga eftersom det är mörkt och snölöst ute... I dessa rum har det varit förberedelser inför julen. Wilma har ritat och pysslat med julkort och i köket har det bakats och lagats lite mat. 

Idag har jag, Wilma och några vänner varit på bio och fikat på café, så härligt att bara vara och göra mysiga saker tillsammans. 

Det blir inte så många inlägg här på bloggen. Ni hittar mig på Instagram (mariasvitabo) där jag är mer aktiv. 

Stor julkram till er som kikar in!








Kram Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så otroligt snyggt du har det! Precis min stil! Hoppas du får en fin helg.

Unknown sa...

Fina bilder som alltid!
Önskar dig ett
Gott Nytt År!
Kram
Lotta