söndag 24 november 2013

Matrum i adventstid

I helgen har jag tjuvstartat lite adventspyssling här hemma.
Granris har placerats ute (ska ta lite bilder där bara snön kommer) och i matrummet har en trästjärna och min nya adventsljusstake kommit fram. Ska plocka fram de andra stjärnorna och ljusstakarna till veckan ,om jag kan hålla mig så länge vill säga... Kanske åker de fram redan ikväll!

Hoppas att ni får en bra start på veckan! Själv ska jag jobba och hoppas på att vi får vara friska från förkylningen som vi har dragits med denna vecka. Viktigt att vara på jobbet nu i betygstider.

Har ni också börjat adventspyssla?






Kram Maria

3 kommentarer:

Johanna sa...

Enkelt, stilrent och vackert!

Kram Johanna

Unknown sa...

Vackert!
Jo jag har ställt upp en ljusstake i köksfönstret faktiskt o så lite julblommor plus några granar!

Ha det gott!

Kram
Lotta

Pieni Unelma sa...

Vackert Maria.

Önskar dig en Fin Adventstid <3

Kramar Kirsi

Ps. Välkommen att besöka