torsdag 18 april 2013

Födelsedagsfirande!

Hej!
Idag har jag varit ledig från jobbet! Började dagen med att få frukost på sängen! Min älskade Wilma hade fixat, fick dessutom en härlig födelsedagssång! Så mysigt att fylla år på min lediga dag! Har tillbringat dagen med mina tjejer och firat i all enkelhet tillsammans med familjen! Blev en fikaklassiker genom en god chokladtryffelkaka!

Ute har det idag varit blåsväder och regn! Detta har bidragit till att all snö försvunnit på en dag, så skönt! 
Just nu är det för min del mycket jobb. Börjar redan längta till sommaren! För första gången på några år ska vi inte snickra var lediga tid, utan göra en liten Sverigesemester tillsammans! Ska bli så roligt, vi funderar på ett besök bl.a. vid Astrid Lindgrens värld. Kanske blir det även en tripp till solen under tidig höst! 

Nu ska jag njuta lite i soffan och bara ta det lugnt! Visar lite bilder från dagens firande!







Kram Maria

3 kommentarer:

Johanna sa...

Grattis på din dag! Du har så fint kök:)

Kram Johanna

villaivitt sa...

Stort GRATTIS till dig! Hoppas att du hade en fin födelsedag.
Fina bilder från drömköket, vill ha!!!!
Kram Lotta

Jenna /GREYWHITEHEART sa...

You have so beutifull home! Love your kitchen and all the furnitures. <3 I'm glad that i found your blog. :)