måndag 11 juni 2012

Köksfunderingar

Snart är det midsommar! Vilket för mig betyder att snart åker vårt gamla kök ut! Snickarna kanske kommer efter midsommar, alltså får vi räkna med någon vecka efter ;-)

Har samlat ihop lite bilder från de detaljer som kommer att finnas i vårt nya kök. Bänksivorna kommer att vara vita och väggarna, ja just det väggarna!
Har funderat såå länge över vad jag ska ha på väggarna. Hela tiden har det lutat åt råspont/ råplan. Hade också tankar på pärlspont och tankar på en vägg (vid spisen) med kakel. Men, nu tror jag att det blir råplan!
Vad tycker ni? Alltid lika spännande att höra vad ni tycker!!

Angående fläktfunderingar så har valet fallit på den traditionella. Har inte köpt någon än, tror inte att jag kommer att ändra mig! Tack ni som hjälpte mig!

Vill ni se ett kök med råspont så har Julia ett finfint!

Nu åter till mitt kvällsnöje... Rensa, slänga och plocka ur alla köksskåp!



Kram Maria

1 kommentar:

Villa Hemma sa...

Hihi, känner igen mig lite. Du har bra smak :)

Kram