onsdag 25 april 2012

Presenter!

I helgen hade jag kalas för mina kompisar! Det var trevligt och mysigt att få umgås! Idag har jag bakat inför nästa kalas, Wilma blir snart 4år! Vi är så många i släkten och familjen som fyller år under april och maj!

Tänkte visa er lite fina presenter! Fick den fina måttsatsen av min man (den andra presenten kom idag!). Av mina vänner fick jag bland annat en våg (som varit på önskelistan länge) från house doctor, porslinsskål och en finfin skärbräda från Leilas general store. Det ska bli så skoj att få placera ut allt fint i mitt nya kök, längtar om möjligt ännu mer nu!




Kram Maria

1 kommentar:

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

åå..så flotte gaver du har fått :)

Spennende med 4-års dag til Wilma :) Kan tenke meg hun gleder seg:)

Ha en fin kveld:)
Klem Lisa:)