tisdag 13 mars 2012

Favorit

I vårt vardagsrum är det en möbel som fått följa med från vårt gamla möblemang. Bordet köpte jag för flera år sedan. Nu har det kommit på modet igen, Tine K har flera fina exempel. Jag köpte bordet här och jag tror att det fortfarande har liknande som de säljer!

Mattan i vardagsrummet är köpt på Mio och heter Sydney White. Den mäter 200*290 cm. När vi köpte mattan hade jag letat överallt efter en matta som inte gick mot det gula och beiga hållet. Skulle helst vilja ha en ullmatta, men vi hittade ingen som gick åt rätt färghåll. Denna matta är tvinnad med vita och grå trådar, en bra nyans som passar till soffan. Wilma älskar att sitta på mattan och sitter gärna på den och leker!

Ha en bra dag!!



Kram Maria

4 kommentarer:

Living by S sa...

Bordet är verkligen snyggt!!! Ja hela erat hem är toksnyggt =)
Har lagt till dig på min blogglista, hoppas det var ok?

Ha en fin dag!!

Fia

Små Idéer sa...

Ja bordet är SÅÅÅ fint!

Emma - Från min sida sett sa...

Åh va snyggt bordet är! Men jag kunde inte hitta det i länken som du la ut! Vore verkligen jätte kul att ses igen, det var en himla massa år sen!

Kram

mariasvitabo sa...

Det finns inte med på hemsidan, tror det finns i den fysiska butiken. Man kan ringa dit och höra efter ;-)

Kram