tisdag 19 juli 2011

Vardagsrum

Nu kommer lite bilder från vårt nya vardagsrum! Här är som sagt alla lister på plats, bara lite småfix kvar. De lister och foder som vi har valt är av gammaldags stil och har en härlig bredd.

Att vi inte bli klara förrän nästa vecka beror på att min man håller på i vår tvättstuga med tak, spottar och garderober. Vi införskaffade garderober i söndags och oh, vad jag längar till man får fylla dem med kläder!

Den ena väggen i rummet består av råplan. Tror att den kommer att bli en härlig detalj i rummet, är redan förälskad i den.

Tapeten i rummet blev ingen Sandbergs som jag hade tänkt. Det blev en tapet från ECO som jag blev så nöjd med. Från håll ser den vit ut, går man nära ser man att den har smala ränder.

Nu ska jag försöka få min lilla skatt att somna nere, vilket inte är det lättaste. Skulle nämligen gärna vilja se på "Morden i Midsomer".

Ha en trevlig kväll!







Kram Maria

Inga kommentarer: