lördag 11 september 2010

På väg mot värmen

Nu är det lördag! Just nu är det packning som gäller! På lördag åker jag, min man och lilla Wilma till Skiathos! Det ska bli så härligt, en hel vecka tillsammans! Hoppas bara att vädret blir bra!

Något som ligger mig varmt om hjärtat är att baka. Oftast blir det brödbak,  efterätter blir det också en del... En dröm till detta intresse är Kitchen Aids fina köksassistent, den vita skulle inte vara helt fel. Kanske är det något att önska sig i present om något år.

Nu ska jag gå och packa lite till ,jag har alltid för mycket kläder med mig...

Vill även passa på att skänka en tanke till min älskade mamma som fyller år idag! Jag saknar dig mamma! Lilla Wilma sade idag att hon ville att mormor skulle komma ner från himmelen och hälsa på oss... Pluttan... Säger bara : Carpe diem!

bild:raniastudios.com
Kram Maria

Inga kommentarer: